Tryb wnioskowania o informacje publiczne nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
1. "Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. – Dz. U. z 2012 r. poz. 902 z późn. zm.).
2. Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
3. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP może być udostępniona na wniosek zainteresowanego, z zastosowaniem poniższych zasad:
- Informacja publiczna udostępniana jest na zarządzenie Dyrektora Muzeum lub Zastępców Dyrektora Muzeum w zakresie posiadanych przez nich kompetencji
- udostępnienie informacji następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku,
- jeżeli informacja nie może być udostępniona w wyznaczonym terminie wnioskodawca zostaje poinformowany o powodach opóźnienia i terminie udzielenia odpowiedzi,
- udostępnienie informacji następuje w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba że środki techniczne, jakimi dysponuje Muzeum to uniemożliwiają,
- udostępnienie treści dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej jest bezpłatne; za udostępnienie treści dokumentu w formie papierowej może być pobrana opłata w wysokości nie większej niż 1 zł za stronę, powiększając ją o równowartość kosztów nadania przesyłki w przypadku wnioskowania o przesłanie informacji pocztą.
1. 4. Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyć:
- osobiście w Kancelarii Muzeum;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@muzeumgdansk.pl
- za pomocą platformy e-PUAP,
- za pomocą poczty tradycyjnej, na adres: Muzeum Gdańska, ul. Długa 46/47 80-831 Gdańsk