Wykonanie prac projektowych dotyczących wzmocnienia i remontu murów budynku Wielkiego Młyna w Gdańsku

 

Gdańsk, dnia 21 października 2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Muzeum Gdańska, 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac projektowych dotyczących wzmocnienia i remontu murów ceglanych wokół budynku Wielkiego Młyna
w Gdańsku, wraz z projektem zagospodarowania placyku przed elewacją zachodnią Młyna
.

 

ZAKRES OFERTY

Zamówienie obejmuje projekt wzmocnienia i remontu murów ceglanych wokół budynku przy ul. Wielkie Młyny 16 w Gdańsku, od strony Pl. Heweliusza, ul. Wielkie Młyny oraz ul. Na Piaskach, a także projekt zagospodarowania placu na wyspie Tarcza.

Na objętym opracowaniem terenie znajdują się:

·        zabytkowy budynek Wielkiego Młyna,

·        kanały rz. Raduni,

·        odrestaurowane zabytkowe mury wzdłuż kanałów,

·        żelbetowa kładka nad kanałem od strony północnej,

·        wybrukowany plac od strony wyspy Tarcza oraz od strony ulicy Wielkie Młyny,

·        murowany śmietnik przy wejściu od ulicy Na Piaskach, na placu na wyspie,

·        zieleń niska występująca jedynie w kwietnikach w pasie ogrodzenia od ulicy Wielkie Młyny,

·        latarnie typu gdańskiego,

·        sieci zewnętrzne: wodociągowe, elektryczne, ciepłownicze, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, doprowadzone do budynku.

 

Etap I: Opracowanie koncepcji wielobranżowej inwestycji uwzględniającej zalecenia Zamawiającego,
do uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonywania kolejnego etapu dokumentacji; Termin: 18 listopada 2022 r.

Etap II: Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego na podstawie zaakceptowanej
przez Zamawiającego wielobranżowej koncepcji: Termin: 21 grudnia 2022 r.

Etap III: Uzyskanie niezbędnych dla tej fazy projektowej uzgodnień oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu
na budowę: Termin: 31.03.2023 r.

Etap IV: Opracowanie:

·        Projektu wykonawczego w zakresie wynikającym z projektu budowlanego,

·        Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

·        Przedmiaru robót,

·        Kosztorysu inwestorskiego.

Termin: 18 listopada 2023 r.

 

Etap V: Nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi na te roboty – przewidywana ilość:
20 pobytów. Termin: zgodnie z zakresem określonym w umowie na roboty budowlane.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Oferty będą oceniane wg kryterium – cena 100%

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Ofertę wraz należy umieścić na dołączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1) i złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres: kancelaria@muzeumgdasnk.pl do dnia 28 października 2022 r. 
do godziny 10:00.

Osoba do kontaktu z Wykonawcami: p. Tomasz Wierzchowski, t.wierzchowski@muzeumgdansk.pl ,
tel. 512 418 737.

 

WARUNKI UDZIAŁU

1.      Ze względu na specyfikę obiektu, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Termin wizji: 25 października 2022 r., godz. 10:00.

2.      Zamawiający wymaga, aby projekt był zgodny z rozporządzeniami: Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

 

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone, a w szczególności dotyczące:

 

a)      Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej dwie usługi, które obejmowały swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego i wykonawczego, w zakresie budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej, w tym przynajmniej jedną usługę w obiekcie wpisanym do ewidencji, rejestru zabytków o wartości 100.000,00 zł brutto każda. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną w ramach jednej umowy.

 

b)      Wykonawca musi dysponować osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, posiadającymi branżowe uprawnienia do projektowania w specjalizacji:

• architektonicznej,

• konstrukcyjno-budowlanej,

 

Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:

 

1)      wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy – wg załączonego wzoru – załącznik nr 2.

 

2)      wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - załącznik nr 3.

 

Załączniki

1.      Formularz ofertowy

2.      Wykaz usług wykonanych

3.      Wykaz osób realizujących zadanie

 

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia i podpisanie umowy. 

Wiadomości ze strony internetowej mają charakter informacyjny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________ _________________________________

Podpis osoby odpowiedzialnej Podpis kierownika jednostki
za przeprowadzenie procedur

Author
content publisher: Piotr Stój
Stats: 2815
Create: 21.10.2022
date of availability of information 21.10.2022
Update: 02.11.2022
Changes
Date Author Description Action
1 21.10.2022 Piotr Stój Insert changes range
2 21.10.2022 Piotr Stój Update changes range
3 21.10.2022 Piotr Stój Update changes range