Tryb wnioskowania o informacje publiczne nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej

1. "Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. – Dz. U. z 2012 r. poz. 902 z późn. zm.).

2. Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).

3. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP może być udostępniona na wniosek zainteresowanego, z zastosowaniem poniższych zasad:

    • Informacja publiczna udostępniana jest na zarządzenie Dyrektora Muzeum lub Zastępców Dyrektora Muzeum w zakresie posiadanych przez nich kompetencji
    • udostępnienie informacji następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku,
    • jeżeli informacja nie może być udostępniona w wyznaczonym terminie wnioskodawca zostaje poinformowany o powodach opóźnienia i terminie udzielenia odpowiedzi,
    • udostępnienie informacji następuje w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba że środki techniczne, jakimi dysponuje Muzeum to uniemożliwiają,
    • udostępnienie treści dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej jest bezpłatne; za udostępnienie treści dokumentu w formie papierowej może być pobrana opłata w wysokości nie większej niż 1 zł za stronę, powiększając ją o równowartość kosztów nadania przesyłki w przypadku wnioskowania o przesłanie informacji pocztą.

 

1. 4. Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyć:

  1. osobiście w Kancelarii Muzeum;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@muzeumgdansk.pl
  3. za pomocą platformy e-PUAP,
  4. za pomocą poczty tradycyjnej, na adres: Muzeum Gdańska, ul. Długa 46/47 80-831 Gdańsk
Ostatnia aktualizacja : 15.05.2024 11:06
Autor treści : Piotr Stój